Quantcast
Tap the YouTube play button above
Select or create a new playlist. Need some suggestions? Check out some cool playlists here.
My Playlists
Play History
The music never stops on bop.
Play any song. Use any music service. Share with any friend. Learn More.
Home
All
Artists
Songs
Playlists
Search results for Search history Start typing... No primary results for
    Play song
    T.I.
    Tap the YouTube play button below

    Sorry (feat. André 3000)

    • Add to playlist
    • Start radio from this song
    Song

    Song Info

    Sorry (feat. André 3000)
    Released

    By T.I.

      Recommended Songs

      About "Sorry (feat. André 3000)"

      Lyrics for T.I. - "Sorry (feat. André 3000)"

      My cup runneth over with pinot grigio, hold up
      You bogus in the lambo if you ain't lifting the door up
      You bogus poppin' pills if you ain't pickin the ho up
      You bogus running out on your kids my nigga grow up
      For God's sake, like a wedding, cutting large cake
      For large stakes let the hammer bang broad day
      Ay, nevermind what the blogs say
      This what my mind and my heart say

      My philosophy profit off of my properties
      Get it, flip it, we got to be rich, that broke shit is obsolete
      Possibly off of my rocker, watch how you watching me
      Sophisticated, psychotic, fly as a pilot
      Officially silent, all you wish you could get I got it
      Unlimited titanium nigga, what's in yo wallet?
      Out of gladiator college, I made it summa cum laude
      While you clowns couldn't have got a cap and gown if you bought it
      I parlay with Saudis, buying crude oil and diamonds
      Hustle January, July, fly to Dubai
      A broke nigga telling me 'bout how I'm dividing the pies
      Like a blind nigga telling me it's an eye for an eye
      Bullheaded and stubborn I be that way until I die
      But find a nigga with more hustle then me I dare you to try
      And according to the hand on my Audemar
      It's my time to shine so fuck ya'll

      What should I be sorry for
      Who should I be sorry to
      What should I be sorry for
      Who should I be sorry to
      The fact is you can't please everybody
      You can't please everybody
      What should I be sorry for
      Who should I be sorry to

      I grew up in the gutter, life a motherfucker
      I guess that why I don't trust a motherfucker
      Seen a nigga snitch on they mom, shoot at they brother
      Go to prison in love with a bitch and a nigga fuck her
      I seen real G's destroyed by real suckers
      Innocent ladies raped and defenceless babies abducted
      Such a horrible truth, but you see it over and over
      It's nothing, get numb to it and your heart grow colder
      Pacify your pain with a chain and a Rover
      Fuck it, justify your action with stacking your dough up
      You show up with a brick of cocaine and baking soda
      Just enough for me to blow up, nigga hold up
      Switch the flow up, 'cause these niggas be snitchin' so much
      I promise all they missing's the badge, coffee, and donuts
      Go to jail so what, never see my integrity perish
      That ain't the Harris' way, study my pedigree
      Promise I'm one of the only ones who keep it 100
      Probably why I think they all out to get me, you can't convince me
      Large money and fame will plant seeds of envy
      To make my partners resent me enough to come and get me
      Catch me slippin' and hit me, just like they did 50
      'Cause I'm in the position that he think he should be given
      Listen, dawg, the fact of the matter is
      I'm on a narrow path and we all can't travel

      What should I be sorry for
      Who should I be sorry to
      What should I be sorry for
      Who should I be sorry to
      The fact is you can't please everybody
      You can't please everybody
      What should I be sorry for
      Who should I be sorry toy

      What it ain't, What it is?
      Even if you gotta live
      I learned that apartment is way more exciting than a big ass house on a hill
      I used to be a way better writer and a rapper
      When I used to want a black Karmann Ghia
      Now a nigga speeding in a Porsche
      Feeling like I'm going off a course
      Cut these fuck niggas off
      Negative in my life, scream that till I'm hoarse
      Duck these get the fuck off me projectiles, bitch you ain't really got a choice
      I'm living my life live yours
      I don't even like rapping fast, but that's how the word come to me
      Talk to me sideways nigga that's your ass
      Slow it down, this that shit that'll make you call your momma
      Say hey I'm sorry for begging for all them clothes you couldn't afford
      And this the type of shit that'll make you call your rap partner
      And say I'm sorry I'm awkward, my fault for fuckin' up the tours
      I hated all the attention so I ran from it
      Fuck it if we did, but I hope we ain't lose no fans from it
      I'm a grown-ass kid, you know ain't never cared about no damn money
      Why do we try so hard to be stars, just to dodge comments
      And this that shit that'll make you call your baby mama
      When you gone on half a pill, don't know why but that's how it is
      Then you take a flight back to the crib, y'all make love like college kids
      And you say all the shit you gon' do better, we can try this shit again
      'Round the time the dope wear off, you feel stupid, she feel lost
      That's that dope, I mean, I mean dopamine you think Cupid done worn off
      Waiting in the hallway with her arms crossed
      Baby boy face full of applesauce
      Maybe should have stayed but it ain't yo fault
      Too much pressure, I peel off, I'm sorry
      Was young and had to choose between you
      And what the rest of the world might offer me, shit what would you do
      Well I'd probably do it differently if second the chance
      Only if some cool ass older man would've let me know in advance
      This, this quarry, that is dug so deep in a father's chest
      When he feel that he's broken up his nest
      And he figured shit he was just doing the best that he could
      Which end up being the worst that he could
      And all some pussy nigga on the internet can say is that verse ain't good
      It's boring, boring?
      Really?

      When I'm disgusted with this world and I can hardly breathe and
      Told so many lies, don't know what to believe
      I discussed it with this girl, and this is what she said
      She said lay down baby, baby, rest your weary head up
      I love these distractions but my mind don't wanna rest
      But my body disagree so I laid up on her breasts, yes
      Ooooh, you are so fucking fine
      I woke up the next morning with new purpose on my mind

      Ooooh, who knows your ponytail
      Who knows your body well

      SONGWRITERS:
      HARRIS, CLIFFORD / ALEXANDER, PHALON / JOHNS, ALDRIC / BENJAMIN, ANDRE / HAYNES, DAREL / BARTHE, STACY
      Powered and licensed by LyricFind
      bop.fm

      Select a Service

      YouTube
      SoundCloud

      Open In

      Spotify
      Rdio
      Beats
      Rdio
      Rhapsody
      Xbox Music
      YouTube
      SoundCloud

      Buy

      Amazon
      iTunes
      Google Play

      Select a Store

      Amazon
      iTunes
      Google Play

      User

      ‹ Back
      Favorites
      Playlists
      Feedback? Chat with us!
      Sign Out
      My playlists
      (Hit return to send)

      Submit Song Description

      Submit Please enter a description.
      Thank You! Our administrators will review your description.
      I'm sorry an error has occurred. Please try again later.